Bahaya Diet Yoyo ( Dah berjaya kurus, gemuk semula dengan drastik)

ditaip Zanariah Mohd Nasir jam 11:20 PM

Nak kurus cepat kemam Mince
Perbezaan Diet Yoyo dan Diet Detoks
Uolss pernah ke cuba diet giler-giler sampai berjaya turunkan berat alih-alih tak lama berapa bulan berat naik semula! Lepas tu uolss try lagi turunkan kali kedua ni LEBIH SUSAH nak turun pulak? Kejadian kejam ni dipanggil DIET YOYO dan sebenarnya DIET ni boleh merosakkan badan kita lebih teruk dari yang kita sangka

Kesilapan diet yang ramai suka buat sebab senang dan PERCUMA je - tak makan @ abaikan waktu makan. Yup, berat badan memang akan turun. Tapi uolss kena faham ini lah diet yang menjejaskan kesihatan dan PALING CEPAT untuk naik semula secara drastik

APA JADI BILA KITA TAK MAKAN?
- Otot kita akan rosak. Otot lebih berat dari lemak sebab tu berat badan turun cepat
- Badan tak dapat sumber nutrisi yang cukup
- Toksin semakin banyak dalam badan. Malah lebih pekat dalam badan kita
- Metabolisme semakin jatuh

Sebab tu bila uolss tiba-tiba mula makan macam biasa, berat akan naik dengan drastik. Apa sebenarnya cara terbaik untuk kuruskan badan? Uolss kena mula kawal makan dan MESTI jadikan detoks setiap bulan. So inilah sebenarnya peranan MINCE (kawal selera makan & bakar lemak) dan GCT (untuk detoks & bakar lemak)

ok itu sahaja. nak try?
Laju-laju whatsapp 01128511631 sementara ada harga combo ni atau nak mudah klik je link
http://blogformulapikatsuami.wasap.my
Jom merdekakan diri dengan berat badan idaman kita jomm





Dah habis baca ke? Jangan lupa tinggal komen ◕‿◕



0 komen:

:a :b :c :d :e :f

Post a Comment

 

Copyright © 2018 Zanariah Mohd Nasir | Hannah Marketing (002548446-P). All rights reserved | Sign in, MP Design